Main Sponsor

Monday, June 20, 2011

Rahsia Ghairah Lelaki


Entry kali ini pasal " Rahsia Ghairah Lelaki " hehe.. Aku rasa sudah banyak info berkaitan hal ni di mana-mana forum atau blog, tapi aku tetap nak tekankan hal ni betapa pentingnya ghairah seorang lelaki ni.. Kata orang, ghairah wanita ( isteri) yang susah dibangkitkan, namun hakikatnya ghairah lelaki ( suami ) pun tak kalah juga.. Malah ada juga pendapat mengatakan lelaki sering mengharap pasangan seks nya , memanjakan dirinya .. dalam hati ada taman ....

Setiap pasang, masing-masing mengharapkan kepuasan , tetapi segan nak luahkan demi menjaga ego pasangan masing-masing. Bagaimana dengan anda ? Hehe..

So ini khusus untuk wanita aka isteri demi menciptakan satu kemesraan yang menyeluruh demi kedua belah pihak...

" Sebagai isteri, tahukah anda apa yg diharapkan oleh pasangan dalam menjalin hubungan yg hangat dan mesra? Bagaimana sentuhan yg digemari olehnya? Sebenarnya di sebalik tubuh yg gagah perkasa, lelaki amat menyenangi sentuhan dan belaian. Teliti panduan berikut dan lihatlah sejauhmana ia mampu menghangatkan malam anda berdua.

Elakkan Berbogel.
Sekurang-kurangnya memakai selapis pakaian yg nipis dan jarang. Kehalusan fabrik yg menyentuh kulitnya akan memberi sensasi yg luarbiasa pada pasangan.

Rambut Terurai Pembangkit Ghairah
Terutama apabila anda berada di atas tubuhnya. Rambut yg terbiar terurai akan menyapu tubuhnya dengan perlahan lantas membangkitkan ghairahnya.

Senyap Itu Indah
Tidak ada yg lebih menghairahkan seorang lelaki melainkan apabila melihat pasangannya membuka pakaian mahupun butang baju secara perlahan2 dan tanpa sepatah bicara. Diiringi dengan senyuman mesra, dia tidak sabar2 menarik anda dalam pelukannya.






Sentuh Putingnya
Lelaki juga akan terangsang apabila bahagian ini disentuh. Usap dengan lembut dan mainkan dengan bibir anda yg hangat. Ghairahnya tidak terperi.

Hadiah Sensasi
Wanita dapat merangsang keinginan lelaki dengan membakar mata mereka melalui 'hadiah' yg diberikan. Bekas cakaran atau gigitan yg anda tinggalkan ditubuhnya akan membuatkan mereka terkenang kepada anda. Juga meninggalkan pakaian dalam seksi di tempat tidurnya akan membangkitkan kembali keghairahannya.

Zon Yang Menggetar
Kulit bahagian dalam paha wanita mampu merangsang lelaki kerana iannya lembut dan mempesonakan. Apatah lagi apabila disentuh, kesannya membuat wanita kegelian. Ini menjadikan lelaki merasa lebih 'macho'.

Zon Rangsangan : Telinga
Telinga mampu merangsang lelaki. Caranya mudah saja. Hujung lidah anda digerakkan dengan lembut dibahagian luar cuping telinga pasangan. Gerakkan lidah naik turun dibahagian belakang telinga hingga terus ke leher. Lakukan secara perlahan2. Lelaki akan sedar bahawa kita menyayanginya.

Sentuhan Penuh Ghairah
Kelembutan sentuhan wanita menjadi harapan setiap lelaki. Kucupan yg lembut dan usapan yg halus menggunakan hujung jari mampu menggoda lelaki. Sentuhan ini termasuklah bahagian leher, lengan dan paha lelaki.

Bangkitkan Suasana Romantis
Lelaki dan wanita ketika bersama memerlukan suasana yg romantis. Selain lilin dan alunan lagu klasik yg mendayu, suasana ini dpt dihidupkan dengan pemakaian bau-bauan seperti minyak wangi, wangian aromaterapi, losen yg harum dan selendang lembut yg dibiarkan menyentuh kulit lelaki. Ini pasti membuatkan suasana menjadi lebih romantis.

Pandangan Mempesona
Tatapan yg mempesonakan dan penuh perasaan kasih sayang terhadap lelaki cukup utk menggambarkan perasaan wanita terhadapnya. Tidak perlu diungkapkan dengan kata-kata. Apatah lagi pandangan tersebut adalah pandangan yg penuh keikhlasan, redup dan penuh pesona. Cukup utk membuatkan lelaki bahagia.

Membelai Rambut
Lelaki akan merasa lebih disayangi sekiranya wanita pandai membelai rambutnya. Senang saja. Apabila duduk bersama, wanita jangan malu utk membelai rambut pasangannya. Belailah rambutnya secara perlahan dengan menggunakan hujung jari bermula dari dahi hingga ke belakang leher.

Mengintip Membangkit Nafsu
Perbuatan mengintip merupakan salah satu cara lelaki menaikkan ghairahnya. ia tidak disedari oleh wanita bahawa dorongan seks lelaki disebabkan oleh rangsangan yg ditimbulkan secara visual terutama ketika wanita sedang mengenakan pakaian mahupun ketika selesai mandi.

Hembusan Nafas
Jangan tidak percaya bahawa hembusan nafas anda yg hangat akan merangsang si dia. Sentuhkan bibir anda secara perlahan di bibir atau punggungnya. Hembusan nafas anda yg hangat akan membuatkan si dia tidak sabar utk mendakap anda.

G-Spot
Bukan sahaja wanita, lelaki juga mempunyai zon G-Spot yg tersendiri. Carilah di mana kawasan yg dimaksudkan. Pasti hubungan antara anda dan si dia akan bertambah erat.

Elak Menyentuh Kelemahannya
Utk mengelakkan lelaki merasa kurang yakin terhadap diri sendiri, jgn sentuh kelemahan yg ada ditubuhnya. Tumpukan perhatian anda pada bahagian tubuh seperti bahu, punggung atau bahagian lain yg menjadi kebanggannya.

Secepat Kilat
Bila ingin membuat lelaki cepat ghairah, sekali-sekala bolehlah anda mengambil tindakan yg agak agresif, agak kasar dan 'macho'. Tarik si dia ke sofa dan bertindak secepat kilat.

Membuat Kejutan
Lelaki akan mudah mengagumi anda sekiranya anda sentiasa membuat kejutan dari masa ke semasa. Ini termasuklah membuat perubahan dari segi penampilan. Jika di tempat tidur, buatlah perubahan dari segi pemakaian. Sesekali kenakan pakaian yg jarang. Anda boleh juga memakai pakaian yg singkat dan seksi.

Hadiah Sensasi Sentuhan
Di Tubuh Mampu Menaikkan Nafsu Sentuhlah betisnya dengan hujung kaki anda. Pada waktu yg sama, belai tangannya dengan jari-jari tangan anda "

3 comments:

amoi on July 2, 2011 at 1:39 AM said...

nice info

visit jugak laman web sy ye

http://www.nusantaraku.org

please approve my walking blog :D

Anonymous said...

94089 Tech Address. CA Tech Address. UNITED STATES Tech Email.
Resumen de partidos de pretemporada [url=http://www.footlockerfrancepascher.com/]foot locker france pas cher[/url] je recherche un bon fond de teint couvrant pour masquer ma couperose
Vous pouvez le positionner pour faire le salut du super h茅ros! Non les enfants! Pas le salut d'Adolf Hitler. Bref vous pouvez m锚me acheter l'expantion du Dunkin Doghnut avec tous la collection de beignets et une table avec d'autres super h茅ros tel que Batman et les policiers de la chanson Bonjour la Police. [url=http://www.footlockerfrancepascher.com/]foot locker pas cher[/url]
Very nice hotel, nice staff.
A la fin du magazine, ils donnent un n de t茅l茅phone pour la marque VILA. (dans tous les magazines, il y a une page vers la fin avec la liste de toutes les marques et points de contacts pour les articles mis en avant). [url=http://www.chaussuresfootlockerpascher.com/]foot locker france[/url]
c'est cool (enfin fa莽on de parler.)de ne pas se sentir seule 脿 锚tre mal! Pour ma premi猫re grossesse j'avais aussi 茅t茅 super mal au d茅but, je vomissais tellement qu'une infirmi猫re passait ts les matins me faire un piqure pour garder quelques chose dans le bid. Heureusement ce sympt么me passe au bout de quelques mois.

Anonymous said...

While he was in prison, Jones completed his general equivalency degree and attended Alcoholics Anonymous meetings. But when he was released in May 1993, he says, his attitude was: "I'm going to keep doing the same old things better. [url=http://www.flipflopsingaporesale.com/]fitflop singapore sale[/url] ~ Bruce Eder, Rovi.
Pick the scores based on the spirit of your party, environment and mood of the guests. Music is more effective when played at certain levels of volume and bass.
I purchased this skechers cali wedge toe thong few weeks ago and I don feel satisfied w/ the size then I ordered the next size which I feel very much comfortable. And I thought of giving the smaller size to my sister. It light unlike any other sandals that feels heavy. But after a couple of use it seems like the wedge toe material is becoming loose. I don even have a big toe, I am petite but I would definitely recommend this to anyone who looking for a comfortable pair of sandals. It comfy for me:) [More.] [url=http://www.flipflopsingaporesale.com/]fitflop sale[/url] you must have healthy feet
I recall that we were a motley collection of volunteers that particular summer. About 30 of us came from points around the world and met up at the airport in Tel Aviv to be bussed to our military base assignments. With me was a college girl whose parents had forced her to come to Israel thinking it would give her life meaning, two women about my age from Miami whose summer break from being doctors' wives later turned into a permanent arrangement, and a South African guy named Joe who answered every question with a question and took notes in a little leather-bound journal.
You can also choose to do random stringing. Then tie all the ends of the cotton rope or shoelace. You are now finished with your spider-designed bird toy. [url=http://www.birkenstockinaustraliaonline.com/]birkenstock australia sale[/url] The force of the images

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template