Main Sponsor

Sunday, February 14, 2010

Untungnya anak-anak zaman sekarang


Aku terlewat lak bgun pagi.. kul 11 pg anak buah aku dah kejut suh bgun.. Biasala.. time cuti la payday tdo aku smua hehe.. opps.. aku nmpk kete abg ipar aku masuk perkarangan rumah.. wah meriah ni cam balik raye lak.. aku truskan agenda aku.. mandi daa...

Seatle smua bab pengurusan diri aku.. aku gi depan tengok ape yg meriah sangat kat ruang tamu ni.. Wow !! 2 anak buah aku sorang berumur 14 tahun dan adiknya 11 tahun sudah memiliki laptop sendiri.. Acer dan IBM .. wallaweii... Yang lebih wat aku surprise yg kakaknya 14 tahun tu siap ada berukband celcom tu.. giler lahh.. bertuah tul bebudak zaman skang ni.. seawal usia cam gini dah memiliki tech sebegini.. Aku tak tau lah pe yg abg aku fikirkan selain nak berikan anaknye yg terbaik.. moga kedua2 ank buah aku ni tak sia2kan harapan kedua parent mereka Aminn..

Yang menjadikan aku kelakar 2 org nak buah aku yg kejut aku bgun tdo td. Sorang umur 4 tahun dan adiknya 3 tahun. Mereka berdua trus ke dapur dan merengek kat ibunya nak laptop gak.. Huhu.. rupe2nye kengkawan yg same mereka berdua kat pusat asuhan dan penjagaan ada main laptop budak2 tu.. no wonderlah mereka nmpk, teringat pastu mintak..

Aku umur 4 tahun ?? asik minta patung otomen ngan kete polis .. neno neno neno......

3 comments:

tujuhhariseminggu on February 17, 2010 at 1:40 PM said...

umo 20 br ada enset nokia 3210... tu pun abg yg bagi... sadis kan... :p

TerunaGiler on February 17, 2010 at 1:50 PM said...

tu sebb kite lebih menghargai dari budak2 zaman skang ni

hizaki on February 17, 2010 at 10:48 PM said...

kalau umur 4 tahun start blogging

masuk sekolah menengah jadi otai

dah..

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template