Main Sponsor

Sunday, February 7, 2010

Toyota Dalam Dilema

Imej firma pengeluar kereta terkenal Jepun, Toyota, terus tercalar….” huhu.. dasyat tul ayat2 cinta wartawan tanahair kite.. Time Proton kene dulu taknak lak tulis camtu…

Toyata menghadapi masalah dengan kete model mewah prius. Pedal brek tak berfungsi dengan baik disebabkan gas-elektrik hibrid. Soal penambahan atau tak gas tu, ianye masih membisu lagi dari pihak Toyota. Yang menjadi dilema skang ni Toyata tengah berkire2 sama ada nak menarik balik kenderaam model tersebut atau tak.

Haha.. pekejadahnye tak tarik balik.. Dekat Us saje ada 270,000 prius hibrid.. Ermm klu tul la pasal ni Toyata nye imej tercalar… pastu user lak takut nak guna kete Toyata.. ada change la Toyata kne revise price balik.. Leh la aku merase vios ker huk huk.. Erm cuba tgk pe President Toyota kata “We are facing a crisis,” “I offer my apologies for the worries,” “Many customers are wondering whether their cars are OK.” dan dia sedia tuk berdepan ngan US gov tuk bentangkan hal sebenarnye…

Hehe kene jaga beb hal ni.. Toyata yg gunakan gas pedal ni ada dlm 4.5 million seluruh dunia.. kat US sahaja separuh dari tu user dia.. termasukla Leonardo Dicaprio… giler kentang…

1 comments:

babyblogger on February 20, 2010 at 11:29 PM said...

aku pakai toyota unser ok je..huhu btw, aku pun agak nanti harga kete dia turun..

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template