Main Sponsor

Thursday, February 18, 2010

Putera Saudi disiasat kes bunuh


LONDON - Detektif-detektif polis yang menyiasat pembunuhan seorang warga Arab di sebuah hotel bertaraf lima bintang di sini melakukan soal siasat terhadap seorang lelaki yang didakwa media Britain sebagai seorang putera Arab.

Polis semalam menyatakan bahawa beberapa pegawai dipanggil ke Hotel Landmark dekat Regent's Park pada Isnin lalu selepas mayat lelaki itu ditemui di tingkat tiga.

Identiti mangsa yang berumur 32 tahun dari Arab Saudi itu tidak didedahkan tetapi dia dijerut dan mengalami kecederaan di kepala.

Detektif-detektif kemudian menangkap lelaki berumur 32 tahun itu di Westminster dan diberikan kebenaran oleh majistret untuk menyoal siasatnya sehingga hari ini.

Laporan media menyatakan lelaki yang ditahan itu ialah seorang putera dari keluarga diraja Arab Saudi dan mangsa yang mati mungkin seorang pekerja atau pembantunya. - Reuters

Sumber: KOSMO

Orang Arab ni memang ganas typical dia.. Pastu Power distance memang tinggi.. Kelas Kedudukan memang dia org pandang tinggi.. Tak caye tanya lah kebnyakkn yg pernh kejer ngan org arab ni.. Org Arab pantang tgk org Melayu yg comel2.. Dia nk peluk je..

Mase sekolah dulu 2 org guru aku bangsa Arab, kedua2 tu cam hampeh.. penah pakat2 nak perdajalkan dia dgn air rendam baju yg dah seminggu.. Maner taknye.. dia nak kawin ngan classmate kite org.. Mase tu baru form 3, tp mission failed lak.. so curi seliper dia lah mase gi masjid.. kah kah kah

1 comments:

1tomyam on February 18, 2010 at 1:23 PM said...

macam-macam sekarang ni...

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template