Main Sponsor

Monday, February 8, 2010

No- Panties Promotion


Wah... 14 February datang lagi....... hari yg dinanti2kan oleh pasangan bercinta yg kononnye cinta sejati harus dipersembhkan........ Aku memang tak support ari camni.. mklumla sek arab dulu.. so ustaz dah citer la kisah valentine ni dan sape valentino yg kite tak tau pe2 main raikan jer.. Memang dasyat cara mereka rosakkn fahaman kite yg lemah.. Hari Kasih Sayang la konon...

Back to topic.. ni kat Shah Alam.. Student perempuan IPT disitu disarankan supaya tak pakai sluar dalam mase hari valentine tanda kasih sayang pada pasangannye.. Yum yum... Bende ni sbnrnye bukan perkara baru.. mase aku study kat shah alam dulu 2001-2004 dah dgr pun perkare camni.. tp non muslim la organizer... ade ke tak malay aku tak berani nak cakap.. yg aku leh citer kat sini... lepas kul 12 dah leh skodeng kat parking kete stadium shah alam sek 13 tu.. dekat area ngadap makro... haaa situlah byk setan2 gondol tgh active.. wakakaka...

So pe faedahnye... haha.. sendiri tau la ek... yg aku tau.. takyahlah pempuan tu basuh sepender selai tuk ari tu...

Berita lanjut click sini The Star ..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template