Main Sponsor

Wednesday, February 17, 2010

Motor Masa Depan Dari YAMAHA


Wah.. cuba kengkawan tengok hasil dari YAMAHA ni.. mantap giler.. senang ni klu nak ciluk.. ok kita tengok keterangan sikit pasal bende alah ni..

The Wheel Rider adalah kenderaan masa depan yang berkonsepkan eco-friendly yang mana mempunyai reka bentuk yang futuristik Yuji Fujimura adalah yang bertanggungjawab membawa perubahan secara radikal pada kenderaan 2 roda...










The Wheel Rider kalau kite tengok sekilas pandang tak ubah seperti roda bulat yang besar. The wheel Rider mempunyai roda di bahagian bawah, ruang pemandu dibahagian dalam dan lampu signal dibahagian belakang. Lampu inilah satu2nya tanda yang membezakan bahagian depan dan belakang.. Macam-macam daa.. sumber

2 comments:

farhana ghafar on February 17, 2010 at 1:38 PM said...

Gile arh. Hebat. tergamam tengok gambar dia. huhu. hmm, jejalan kat sini nak cari kenalan baru. hit me back kayh
:)

hizaki on February 17, 2010 at 1:40 PM said...

Baiiikk punya cilook...

harga pun baik gak kot, hehe

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template