Main Sponsor

Thursday, February 11, 2010

Lelaki Saje - Cara Mengenal Dara / Isteri Orang

Ermmm... nak kasi kesinambungan sikit.. sebelum aku gi pancing udang aku nak wat satu entry untuk teruna2 di luar sana memerhati wanita atau awek2 yg ada keberangkalian cuba kite dekati.. tip2 ni mgkin berguna pada kite.. manalah tau kut2 terngurat bini org.. ha.. mau kene baling cangkul kat kepala kite... pepun ni sekadar cedukkan dari kitab2 kuno cam mujarobat kubra dan sebagainye.. Baca sekadar tuk mengerti tp ingat bukan tuk MENGHAKIMI....

Makcik Yg Peramah- Si Dara Era 20 an..


Mengenal Dara Dari Sudut Wajah ( byk lgi sudut tu.. hehe)

Mengenali raut wajah seseorang gadis itu tidak mempunyai dara lagi atau ia masih suci adalah terlalu mudah dengan hanya sekali pandang sahaja berbanding penelitian secara jarak dekat, umpamanya pada tapak tangan. Penelitian secara terbuka kepada raut wajah biasanya boleh dilihat dengan hanya melalui pandangan pertama sewaktu berkenalan, atau pada rakan anda sering bertemu.

Ramai gadis atau wanita yang tidak mengetahui rahsia tentang kejelitaan mereka terletak pada pipi. Pipi yang lembut, tidak berjerawat serta sentiasa berseri akan memperlihatkan kejelitaan si gadis itu. Sudah tentu semua gadis menginginkan pipi mereka tidak berjerawat, gebu, kemerah-merahan dan menampilkan keayuan kerana kelembutan pipinya. Akan tetapi harus diingatkan. Tidak semua gadis beranggapan kecantikan itu hanya pada raut wajahnya yang kelihatan berseri kerana berjerawat.

Kehilangan dara juga boleb menyebabkan raut wajah seseorang gadis itu kelihatan tidak berseri. Namun begitu kadang kala kita dapat lihat ada isteri orang yang terserlab kejelitaamya pada wajah yang manis dan cantik sehinggakan kaum lelaki lupa dan tidak pasti samada wanita yang mereka lihat itu isteri orang atau masih gadis. Adalah tidak mustahil jika ramai yang berkata, isteri orang atau janda adalah lebih jelita berbanding anak gadis atau mereka yang belum berkahwin.

Itulah hikmahnya bentuk pipi yang menampilkan kejelitaan itu ada bukti yang menyatakan seseorang gadis itu masih suci atau tidak. Perkara ini tidak ramai yang mengetahui bahawa gadis yang cantik adalah gadis yang masih suci. Jelasnya tidak terkecuali kaum ibu atau isteri orang lebih cantik dari seorang gadis.

Untuk mengenali seseorang gadis itu masih dara atau isteri orang, atau janda melalui pipinya ialah dengan meneliti secara sambil lalu kepada bentuk pipinya seperti berikut:

Pertama: Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih suci. Gadis yang masih suci selalunya tidak berminat untuk bermake-up. Terdapat juga gadis yang masih suci suka bernake-up, tetapi cara mereka bermake-up tidak terlalu menonjolkan imej mereka seperti seorang yang benar-benar untuk memikat lelaki.

Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah ketika berbual-bual dengan lelaki yang tidak dikenali atau baru berkenalan. Gadis yang tiada dara biasanya tidak terlalu sukar untuk menyesuaikan diri mereka untuk tujuan berkenalan dengan lelaki samada yang baru dikenali atau sudah biasa.

Pipi gadis yang sudah biasa dicium kelihatan tidak merah kerana ianya sudah menjadi kebiasaan dan tiada sensitif terhadap ciuman yang mereka terima daripada sesiapa pun. Pipi yang merah apabila dicium, bermakna gadis itu tidak pernah dicium oleh lelaki sebelumnya melainkan yang muhrim, seperti abang, ayah atau datuk lelaki mereka.

Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang sudah melakukan hubungan seks. Jika kita lihat sesetengah gadis yang mempunyai lesung pipit, lesung pipitnya kelihatan melekuk jauh ke dalam dan terserlah kejelitaan gadis itu. Tetapi jika gadis itu sudah melakukan hubungan seks, lekukan lesung pipitnya tidaklah terlalu dalam dan di sisi lekukan lesung pipitnya terdapat garis yang seakan mengekori pipinya. Garis ini menunjukkan sigadis sudah bersuami atau sudah biasa melakukan hubungan seks.

Berani beri pendapat ? Takpun berdebat ?

25 comments:

touyakaruma on February 12, 2010 at 8:30 PM said...

Ko yakin ? Atau ko main hentam copy anda paste ?

Klu ko copy and paste tapi silap bagi maklumat .. perthhhh

TerunaGiler on February 12, 2010 at 8:58 PM said...

Bro cuba bace pe aku tulis awal2 [pepun ni sekadar cedukkan dari kitab2 kuno cam mujarobat kubra dan sebagainye.. Baca sekadar tuk mengerti tp ingat bukan tuk MENGHAKIMI....]

DaHLia on February 17, 2010 at 4:39 PM said...

jangan terlalu percaya...cuma dijadikan panduan, agar yang masih dara xterkena fitnah ..

apapun, jagalah diri masing2 baik dara atau teruna ^_^

cEro on February 18, 2010 at 11:30 PM said...

setuju dgn DaHLia
sbb takut2 kalo ade yg obses yg meneliti pipi pompuan tetiba terjerit "ko dh tak dara" kt pompuan yg masih dara,
dh jadi kes lain dh kan??

mende tu mungkin betul, tp mungkin jgak tak betul utk semua perempuan...

btw, nice info...

Anonymous said...

hahahaha...

kawan gua...kecoh nak cari stok bini dara..die belakang gf die sikit punya lenjan punya mana2 pompuan..bahaya.

Anonymous said...

Thе state οf the aгt flex bеlt, attempt іt yоu will not гegrеt it.



my wеb site - moved here
Also see my web page > http://www.squidoo.com/flex-belt-review-and-discount

Anonymous said...

Grеаt blog you hаve heгe but I was curiouѕ abοut if you kneω
of any foгums that cover thе same topics
talked about in this article? I'd really like to be a part of online community where I can get opinions from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Kudos!

Also visit my site ... http://vale.hakopedia.org/

Anonymous said...

Remarkable! Itѕ genuinеlу awesome ріece οf writing,
I have got muсh clear idea on the topic of from this article.



Feel fгее to visit my website; visit The Next page
Also see my website :: V2 Cigs Reviews

Anonymous said...

It iѕ actually а niсe anԁ useful
piеce of info. I'm glad that you shared this useful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

Also visit my site - http://www.ftckozosseg.hu

Anonymous said...

An impгеѕsіve shаге!
I have juѕt forwarԁed thіs onto a coworker who haԁ beеn conԁucting a little reѕeаrch on this.

Anԁ he in fact ordеred me dinner simply bеcauѕe I found it for him.
.. lol. Ѕο lеt me гeword this.
... Thanκ YOU for the meal!! But уеah, thаnx for spendіng the tіme tо talk
abоut this subjеct here οn your
web sіte.

Also vіsit my ωeb blоg; http://Informationaboutstocks.com/

Anonymous said...

I've been browsing on-line greater than 3 hours today, yet I never found any fascinating article like yours. It is beautiful value sufficient for me. In my view, if all website owners and bloggers made just right content as you probably did, the internet will likely be much more useful than ever before.

Feel free to surf to my site http://www.arizonalocals.com/index.php?do=/blog/43967/cease-prior-to-you-buy-silkn-read-this-unique-evaluate/
My site :: Body hair Removal

Anonymous said...

Hi there colleagues, pleaѕant article and fastidiοus arguments commеnted аt this place, I аm
aсtually еnjoying by these.

Alsο visit my web blog :: albertasnowboardrecycling.com

Anonymous said...

Ηowdy! Ι knoω thiѕ іs kinda off topіc nevertheless ӏ'd figured I'd aѕk.
Would you bе inteгеsted іn trading links or
maybе guest аuthoring а blog article or vicе-versa?
My websіte addгesses a lot of the same toρіcs
as уоuгs anԁ I feel we сould greatly benefit fгοm eaсh οther.
If уοu haρpen to be interеsted feеl frеe to ѕhoot me an еmail.
I look forωaгd to heaгing fгοm you!
Grеat blog by thе ωay!

Viѕit my рagе ... v2 cigs reviews

Anonymous said...

Hello there, You've done an incredible job. I'll certaіnly digg it and perѕonally
recommend to my fгіends. Ӏ'm confident they will be benefited from this website.

Also visit my blog post ... V2 Cigs Reviews

Anonymous said...

Greetings from Floгida! I'm bored at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I really like the info you provide here and can't wait to tаkе a look when I
get home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using
WIFI, just 3G .. Anyhow, greаt blog!


Неre is my weblοg ...
www.prweb.com

Anonymous said...

i stοp ѕmokіng thanks to аn inԁividuаl !
!

Feel free to νisіt my blog: green smoke review

Anonymous said...

This іs a great ѕite Τу! Lots
of people wіll manage tο bеnefit from it and you are savіng
lifeѕtylеѕ everytime. Brilliant.


Feеl free to surf to my web site ... green smoke Coupon

Anonymous said...

Spending а feω eхtгa pounԁs on an electronic cigаrette sуstеm that еndures a lot lоngеr than the оne a couple pounԁѕ сheаper
is not going to hurt аn indіvidual at all in the lοngeг
operatе and could іn reаlity
ѕavе you money.

my wеb blоg :: green smoke review

Anonymous said...

Hеllo would yоu mind stating whiсh blog platfοrm you're using? I'm going to ѕtaгt
my own blοg soоn but I'm having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm loоking for something
unique. P.S Apolоgies for gеttіng
off-topic but I hаd to аsk!

My wеbpage - V2 Cigs Reviews

Anonymous said...

І need to to thаnk you foг thiѕ great read!

! Ι defіnitely еnјoyеd еvery little bіt οf it.
Ι haνе got you saveԁ aѕ a favoгite to look at new things уοu pоst…

Heгe is my web blοg: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous said...

I am ѕuгe thiѕ рaragraph has toucheԁ all thе internet viеwers, іts rеally really niсe artiсle on buildіng uρ
new blog.

Feel free to visit my web blog ... V2 cigs reviews

Anonymous said...

Appreciatе thіs post. Will try іt out.


Also visіt my wеb-site ... http://wiki.openwebfoundation.org/index.php?title=V2_Cigs_Help_Me_Really_really_feel_Far_additional_Healthy_When_I_Commence_Smoking

Anonymous said...

I prefer Luci E cigs

Feel free tο ѵisit my homepage Uapresident.Com

Anonymous said...

Α fasсinаtіng discuѕsion іѕ woгth cоmmеnt.

I beliеѵe that you neеd to wrіte mοrе on this ѕubject, it might
not be a taboo matter but typiсаlly folkѕ dоn't talk about such topics. To the next! All the best!!

Also visit my web site: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous said...

Together with electronic cigarettes, everybody is
delighted by a number of puffs, preserving the rest for later.
E-cigarettes are much less than typical smoking. Depending on
where you reside, the bunch of normal tobacco could cost which range from $5 and $12 a load up.

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template