Main Sponsor

Friday, February 12, 2010

Kecik-Kecik Dah Pandai Aksi Meliwat..


Melayu Malaysia ke Indon ni.. ?? Tak berape clear.. tp dgr cam ada loghat sikit.. Aku tak tau nak cakap pe la kengkawan... Pe dah jadi kat dunia ni... Aduh yg tukang amik video ni pun satu kepala jingga nye org.. ade ke patut dibiarkan .. syok amik video lak tu.. pastu bangga post kat youtube... klu tu darah daging ko tak malu ker ?? Sekurang2nye tu kaum atau bangsa ko gak ? Weiii... panas aku bro smua weiiii........................


13 comments:

adique on February 12, 2010 at 10:27 PM said...

gila ahh video ni..!

Independent Queen on February 12, 2010 at 10:28 PM said...

oh my....this is not a joke right... can see that little boy birdie stood up. oh myyyyy!!!!!

TerunaGiler on February 12, 2010 at 10:43 PM said...

of course this is not a joke friend, they such as happy to see that action. WTF !!

Faris on February 12, 2010 at 10:43 PM said...

wat the f...??!! kecik2 lg dh pndai...

cikgu isza on February 12, 2010 at 11:07 PM said...

sape le ngajo bbudak tu.. apalah yang di tahu oleh seorang budak.. rosak pemikiran

topo on February 14, 2010 at 7:13 PM said...

tu la banyak sangat pengaruh tv skrag ni.. haish.. dah besar jadi apa la bdak ni nanti

Nur -al- Ain on February 14, 2010 at 10:58 PM said...

kalau dgr btul2 macam loghat negeri pantai timur negara kite sendiri.kan, tapi tak tau la, mungkin indon kotttt. nape la sempit sangat fikiran. yang budak dah tentu la budak. yang besar pun bangang mengalahkan budak.. ingat kelaka sangat ke??!

samdaddycool on February 19, 2010 at 6:58 AM said...

Bangang sapa yang ambil gambo tu!

samdaddycool on February 19, 2010 at 6:58 AM said...

Bangang sapa yang ambil gambo tu!

cik ery on February 19, 2010 at 2:11 PM said...

mmg cam haram je perangai..camne la nak bentuk generasi yg hebat dan bgus kalau yg dewasa pon berfikiran cmtu

ery on February 22, 2010 at 2:59 PM said...

woi..aksi lucah ni..hahah

TerunaGiler on February 22, 2010 at 3:04 PM said...

pastikan umur anda mencukupi tuk melihat aksi sepenuhnyer...

Confirm la ni Malaysia Tanh Airku.. Pengaruh Say Fool ni

Anonymous said...

cannot see ma..
please reupload..

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template