Main Sponsor

Sunday, February 7, 2010

Aku Jadi Sengal....


Aku terlewat bangun pagi ni.. Aduh !! Dah jam 11.30 rupenye.. rugi2.. byk bende aku kene skip klu camni.. ingtkan lepas subuh nak landing jap jer.. ceh ! terlanjur gak rupenye... Aku cek email jap takut ada2 news pasal kejer aku.. Tp bile bukak jer blog aku.. aduh.. down lagi... 3 hari dah camni.. spoil mood je aku nak mandi...

Kul 1 kot. Dah siap basuh bju , mandi smua aku gi la kedai mamak cari makan tengah hari... aku tgk bz je akak ni layan makcik tu tanye ntah ape ntah.. Isu pemanasan global agaknye...

" kak beriani ada " aku tanye dia.. aku usya dah memang tak nmpk pun bekas nasi beriani..
" beriani takde berani ada " slumber je dia jawap sambil angguk2 kepala cam mafia..
" kat sini dialah yg paling berani" makcik tu lak masuk dialog... wakaka.. mentang2 la akak tu badan dia agak lebar.. steady je makcik tu mengaplikasikannye sepenuhnye..

aku tgk tak ramai org.. makan sini je lahh.. nasi putih, ayam mask kuning rempah kari( faveret aku ni) tlur asin half pastu pepedum sikit.. sambil aku mkn sambil tu aku fikir pe nak wat pasni... air pun sampai... cis terbalik.. aku order minum milo ais , yg bungkus ais kosong.. ermm.. takpe mamak memang ini macam.. let go..

RM7.30.. alamak ada RM7.00 je ni.. haha hutang la nmpknyer.. sebb aku dah biasa sarapan situ jd tokey bg la aku hak VIP..

"Takpe la abang.. 7 ringgit sudah..."

Smpi umah tgk tak up lagi site aku... laaaaa.... ni mcm tak leh jadi... setelah di ukur dari segi technical dan fundamental.. aku guna je la blogspot... big plan tu pospon dulu..

Aku google template blogger.. cari cam yg WP nye ada slide.. pesal ntah aku suka sgt camtu.. Bile upload byk lak error.. dah nak kene cek xml coding dia.. sampai kul 7 aku berjaya 40% jer.. wakaka.. memang sengal aku ni.. mklum la student finance.. hehe.. mate aku nak tersembur kluar dah tgk coding ni..

aku stop nak mandi sembhyang smua....

Kul 8 lebih aku sambung balik... takde pe2 pun pencapaian.. kul 9 perut aku dah bising nak mkn.. ermm awal lg aku kluar jauh sikit.. aku pun tak tahu kat maner.. tp jalan gi PWTC.. kdai tu msk tak kedekut pastu harge pun munasabah..

kul 10 lebih aku sampai umah.. sidai baju yg basuh pg td hehe.. boleh lupa lak... pastu sambung smpi skang dan tak siap2 gak blog aku... aku memang sengalll...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template