Main Sponsor

Tuesday, February 23, 2010

Akibat Merogol Budak 4 Tahun (18SG) (HC)



Kalaulah dekat Malaysia "perogol kejam bertaraf binatang" ni kene macam kat Brazil ni.. Mau aku rase takde sape yg berani lagi nak wat.. Aku pun tak faham camner lah nafsu jenis mangkuk camni.. Budak 4 tahun tu Bai ! Ape lah ada.. Nak kate stim kat payuduru, tak gak.. nak kate stim kat punggung, jauh sekali.. Takkan nmpk budak kecik 'nye' dah stim air naik kepala..




Putus kepala beb ! Yelah dah otak mengalahkan binatang.. kasi sembelih je lahhh... tu "belalai" dia pun dah putus.. Aku kasi sorok kan tuk menghormati kaum HAWA. Agak2nye lah.. mayat mangkuk ni wat aper ek? kasi mkn rimau pun bgus ni.. kah kah.. sure jadi antu penanggal tu ...
Ni mangkuk ni kes kat Malaysia rogol kanak-kanak... Hai Hafiz name ko tak sesempurna akal ko.. Untung ko kat Malaysia. Semua kesalahan, polis atau mahkamah yg mengadili bukannye org awam.. Klu ko kat Brazil ni.. Pananaweiii la ko... Buduh ini olang..

7 comments:

pemandu cute on February 24, 2010 at 12:11 AM said...

Gile dong ah..
Hukum merogol jawabnya adalah rejam/sula ( tak pasti mana satu) di depan ramai

cik ery on February 24, 2010 at 5:06 AM said...

cam harem perangai... dgn budak 4 tahun lak tu..tah pape la hai..

TerunaGiler on February 24, 2010 at 12:32 PM said...

tu la manusia berkepala kan anjing berkaki babi

~ h a n i m h u s i n ~ on February 24, 2010 at 8:54 PM said...

alamak..

seram.
kepala dia tergolek d situ..

huuu

tujuhhariseminggu on February 25, 2010 at 12:13 PM said...

ye.. mari potong hafiz tuh.....

Sara KMS on April 26, 2010 at 3:01 PM said...

euw..
scary doh!!
klu lah ada buat kt Malaysia..
mmg sy sokong habis2..
dan sy lah org pertama..
muaaahahahahahaha.. (><;;)

paja on June 24, 2011 at 8:46 PM said...

errr
tajuk tulis 4 tahun, tapi tgk pic tu betul2, ade tulis 4 months. mane yg betul ni??

kene bunuh pun dlm penjara tu..tapi kalo kat mesia ni, yg aku penah dengar la, kalo masuk lokap sebab kes rogol, dah tentu2 tertuduh tu yg kene rogol kat dlm tu. baru die tau. muahahahaha

Related Posts with Thumbnails
 

Blogroll

Text

Blogging Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Aku Haru Biru Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template